اچھی مٹی ریزوم پودوں کے لئے ایک نعمت ہے

Press Release Urdu

شنگھائی، 26 اکتوبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/–  اعلیٰ معیار کی پیداوار کے لیے، ریستورانوں سے لے کر باورچی خانے کی میزوں تک سبز، نامیاتی اور تازگی معیار ہیں۔ “سبز” کا تصور زرعی مصنوعات کے ایک خاص معیار کی ضمانت دیتا ہے، جبکہ ذائقہ مارکیٹ کی قیمت میں اضافہ کرتا ہے۔ اس سلسلے میں ، چونگ منگ کی پیداوار کا ایک واضح فائدہ ہے کیونکہ اعلی معیار کی مٹی اعلی معیار کی فصلوں کا سبب بنتی ہے۔

چونگ منگ کی مٹی میں بہت کم کیڈمیم ، مرکری ، آرسینک ، سیسہ ، کرومیم ، تانبا ، نکل اور زنک ہوتا ہے۔ یہ وزارت زراعت کے معیار کے مطابق ہے ، جس میں چونگ منگ کے 70 فیصد سے زیادہ کھیتوں میں اعلی معیار کی یا اوسط سے زیادہ مٹی استعمال کی گئی ہے۔

چونگمنگ کی پیداوار کا ایک واضح فائدہ ہے کیونکہ اعلی معیار کی مٹی اعلی معیار کی فصلوں کا سبب بنتی ہے۔

چونگ منگ دنیا کا سب سے بڑا دریائی جزیرہ بھی ہے ، جس کی زمین دریائے یانگسی کے ذریعہ لے جانے والی گاد (تلچھٹ) سے بھری ہوئی ہے۔ کم الکلین اور ریتلی مٹی اور غذائی اجزاء سے مالا مال ہونے کے ساتھ ، چونگ منگ جزیرے کی مٹی ریزوم پودوں جیسے یام ، شکرقندی اور اروی کی نشوونما کے لئے زرخیز زمین فراہم کرتی ہے۔

چونگ منگ خستہ اروی کو 400 سال سے زائد عرصے سے کاشت کیا جارہا ہے اور یہ پہلے ہی ایک معروف قومی مصنوعات بن گئی ہے۔

لوہو گاؤں میں، آدھے کسان خستہ اروی اُگاتے ہیں، جو شہر کے خریداروں میں سب سے زیادہ فروخت یوتی ہے۔ گاؤں کے پارٹی سربراہ گو جنجی نے کہا کہ چونگ منگ کی خستہ اروی ظاہری شکل و صورت اور ذائقہ دونوں لحاظ سے قابل شناخت ہے۔

چونگ منگ خستہ اروی

گو نے مزید کہا کہ کسی نے قریبی جیانگسو اور ژیجیانگ صوبوں میں خستہ اروی لگانے کی کوشش کی، لیکن ذائقہ واضح طور پر مختلف تھا۔ اسکی وجہ دیگر چیزوں کے علاوہ ہمارے ماحول، زمین اور پودے لگانے کے طریقے ہیں۔

شنگھائی جیاؤ ٹونگ یونیورسٹی میں ایک ریسرچ فیلو ڈاکٹر ڈو ہونگمی، چونگ منگ خستہ اروی پر خاصی توجہ دے رہے ہیں۔ مختلف پیمائشوں کے ذریعے ، انہوں نے دیکھا کہ چونگ منگ خستہ اروی میں ایمیلوپیکٹین کا مواد اور دیگر ذائقے والے مادے واقعی دوسرے پودے لگانے والے علاقوں کے مقابلے میں زیادہ ہے۔

خستہ اروی کے علاوہ، سفید دال، سنہری خربوزہ اور چاول چونگ منگ کی خاص زرعی مصنوعات ہیں۔حالیہ برسوں میں ، چونگ منگ نے بیج کے سورسز کی ترقی کو تیز کیا ہے ، اس طرح ان زرعی مصنوعات کی کمرشلائزیشن ، پیمانے اور صنعت کاری کو فروغ دیا گیا ہے۔

قدرتی فوائد کے علاوہ، چونگ منگ کے کسان “کیچڑ کی کاشتکاری” میں بھی اچھے ہیں۔ شینہی ٹاؤن میں شنگھائی ینگیو فروٹ اینڈ ویجیٹیبل پروفیشنل کوآپریٹو بنیادی طور پر میٹھی ناشپاتیاں اگاتا ہے۔کوآپریٹو نے کئی سالوں سے صرف نامیاتی کھادوں کے استعمال پر اصرار کیا ہے۔ کوآپریٹو کے سربراہ شی لیپنگ نے کہا کہ کیمیائی کھادوں کا استعمال ناشپاتیوں کے معیار کی ضمانت نہیں دے گا ، اور زمین کو بھی سخت بنا دے گا۔ شی کا کوآپریٹو سویا بین کو نامیاتی کھاد کے طور پر استعمال کرتا ہے ، اور گھاس اگا کر زمین تیار کرتا ہے۔ اس کے بعد وہ گھاس کاٹنے والی مشین سے اسے کاٹتے ہیں اور تراشوں کو قطاروں میں چھوڑ دیتے ہیں۔ جب مردہ گھاس سڑتی ہے، تو اس کے نتیجے میں یہ مٹی کی پرورش کرتی ہے۔

اب تک، چونگ منگ نے زراعت میں ان پُٹ  کے لئے  رسائی کے سخت معیار وضع کیے ہیں تاکہ کھیتوں کی حفاظت اور پائیدار استعمال کو یقینی بنایا جا سکے۔ اس نے ایک گرین فوڈ چین میکانزم قائم کیا ہے اور سورسز سے غیر مستند زرعی مواد کی گردش کو ختم کر دیا ہے۔

اس نے زرعی آلودگی پر قابو پانے ، زرعی صنعتی ڈھانچے کی ایڈجسٹمنٹ میں اضافہ کیا ہے ، زرعی پیداوار کے فضلے کے وسائل کے استعمال کو تیز کیا ہے اور منظم طریقے سے مٹی کے تدارک کو نافذ کیا ہے۔

ذریعہ: شنگھائی چونگ منگ ڈسٹرکٹ پیپلز گورنمنٹ کا انفارمیشن آفس

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک : http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=432172

لنک http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=432177