‫جنگلات کی زیادہ کوریج(احاطہ) کا مطلب کسانوں کے لیے اضافی آمدنی ہے

Press Release Urdu

شنگھائی، 26 اکتوبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/– چونگ منگ کے کل رقبے کا 30 فیصد سے زائد حصہ جنگلات سے ڈھکا ہوا ہے۔ جزیرے کے ضلع میں 36،000 ہیکٹر جنگلات شنگھائی کی کل آبادی کا تقریبا ایک تہائی ہیں۔

یہ اعلی جنگلات کی کوریج ہوا صاف کرنے، پانی کے تحفظ اور آب و ہوا کی ریگولیشن میں ایک اہم کردار ادا کرتی ہے۔ جنگلات میں اگائی جانے والی زرعی مصنوعات ہوا، خشک سالی، بیماریوں اور کیڑوں کے مضر اثرات کو بھی کم کر سکتی ہیں۔

عنوان: چونگ منگ کے کل رقبے کا 30 فیصد سے زیادہ حصہ جنگل سے ڈھکا ہوا ہے۔

جنگلات کا ماحولیاتی نظام بہت سے جانوروں، پودوں اور دیگر حیاتیات پر مشتمل ہے، اگر معقول انداز سے ترقی کی جائے تو اسکی ایک اعلی اقتصادی قدر ہے،جو”جنگل کی معاشیات” کو جنم دیتی ہے۔

شنگھائی کانگھوئی زرعی مصنوعات پیشہ ورانہ کوآپریٹو شینکن ٹاؤن کے جنگل میں میٹسوٹیک مشروم اُگا رہے ہیں۔ مشروم مقامی چاول کے بھوسے کے ساتھ اگائے جاتے ہیں کیونکہ سبسٹریٹ اور نامیاتی کھاد کا اطلاق ہوتا ہے۔ کوآپریٹو کے سربراہ یانگ جی نے حساب لگایا ہے کہ جنگل میں لگائے جانے والے فنگس) پھپھوندی) کی پیداوار تقریبا وہی ہے جو کھیت میں لگائی جاتی ہے ، لیکن اس سے اخراجات کو بہت کم کیا جاسکتا ہے اور زمینی وسائل کو بچایا جاسکتا ہے۔

چونگ منگ چینی جڑی بوٹیاں جیسے ڈینڈروبیم اور کچھ سایہ دار پھول اور پودے جنگلات میں لگانے کی بھی تلاش کر رہا ہے۔

زرعی مصنوعات

عنوان: چونگ منگ ناشپاتی

اگرچہ وسیع پیمانے پر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اعلی جنگلات کی کوریج مقامی زرعی مصنوعات کے معیار کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے، بہت کم لوگوں کو معلوم ہوگا کہ اونچے پھلوں کے درخت جیسے سنترے اور ناشپاتی کے درخت بھی جنگل کے وسائل ہیں۔ چونگ منگ پھلوں کے جنگلات کی ماحولیاتی اور معاشی دونوں طرح سے اہمیت ہے۔

چونگ منگ لوہُوا ایگریکلچرل ٹریڈ کمپنی کے سربراہ گو چاؤ نے کہا کہ مقامی طور پر تیار کردہ کیوگوان ناشپاتیوں کی فروخت کی قیمت میں اس سال 30 فیصد سے زیادہ اضافہ ہوا ہے ، اور برانڈ نام کی ناشپاتیاں جولائی کے اختتام سے پہلے ہی فروخت کردی گئی تھیں۔

گو کا خیال ہے کہ چونگ منگ ناشپاتی کی مقبولیت اسکے اعلی معیار میں موجود ہے۔ ماحولیاتی پودے لگانے اور قدرتی پختگی کے علاوہ جو چونگ منگ ہمیشہ جزیرے کے ماحول پر اصرار کرتا ہے وہ ناشپاتی کے درختوں کی نشوونما کے لئے بھی موزوں ہے۔

شنگھائی اکیڈمی آف ایگریکلچرل سائنسز کے فارسٹری اینڈ فروٹ انسٹی ٹیوٹ کے ریسرچ فیلو لیو جون نے نشاندہی کی کہ ناشپاتی کے درخت اچھی طرح اگتے ہیں ان میں کیڑے اور بیماریاں کم لگتی ہیں۔

لیو نے مزید کہا کہ چونگ منگ میں اگائے جانے والے ناشپاتیوں کی اہم قسم کے طور پر کیوگوان ناشپاتیاں منتخب کی گئیں کیونکہ تحقیق کے ذریعے یہ معلوم ہوا تھا کہ چونگمنگ میں مٹی کا پی ایچ ، زیر زمین پانی کی سطح اور آب و ہوا کے حالات اس کی نشوونما کے لئے خاص طور پر موزوں ہیں۔

چونگ منگ کے لوگوں کی جیبوں میں پیسے کے ساتھ ساتھ چونگ منگ میں جنگلات کی کوریج میں اضافہ ہوا ہے۔ یہ ایک طرح کی حکمت ہے۔

ذرائع: شنگھائی چونگ منگ ڈسٹرکٹ پیپلز گورنمنٹ کا انفارمیشن آفس

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=432152

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=432157