بیس، گوانگژی: جنوبی چین کی سرحد کو کھلنے اور تعاون کےلئے بیس سال کی سخت محنت

Press Release Urdu

بیس، چین، 25 نومبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/– 2 نومبر کو بیس سٹی کے قیام کی 20 ویں سالگرہ کے موقع پر پریس کانفرنس ناننگ، گوانگژی میں منعقد ہوئی۔ گزشتہ 20 سالوں میں، بیس نے صنعت کو ترجیح دینے پر زور دیا ہے اور مضبوط صنعت، خصوصیت والی زراعت اور جدید سروس کی صنعت کی اعلی معیار کی ترقی کو فروغ دینے کے لئے ہر ممکن کوشش کی ہے۔ مجموعی آؤٹ پٹ ویلیو 8.5 گنا بڑھنے کے ساتھ ، درآمدی اور برآمدی تجارت کا کل حجم 44 گنا بڑھ گیا، اور ایلومینیم کی صنعت کا پیمانہ 100 ارب آر ایم بی تک پہنچ گیا ہے، بیس نے تسلسل کے ساتھ چین کے ٹاپ ٹورسٹ سٹی اور نیشنل گارڈن سٹی کے اعزازی عنوانات جیتے ہیں۔

بیس کی نئی شکل

بیس سٹی کے تشہیری شعبہ کے مطابق ، گوانگژی کے مغرب میں واقع ، بیس ایک پریفیکچر سطح کا شہر ہے جس میں چین اور ویتنام کے مابین سب سے بڑا سرحدی علاقہ ہے ، اور آسیان ممالک کے ساتھ کھولنے اور تعاون کرنے کے لئے چین کے لئے ایک اہم سرحدی شہر بھی ہے ۔گزشتہ 20 سالوں کے دوران، بیس نے مواقع سے فائدہ اٹھایا، اصلاحات اور جدت طرازی کو آگے بڑھایا، شہر کی مجموعی طاقت کو نمایاں طور پر بڑھایا، شہری اور دیہی علاقوں کی ظاہری شکل کو بہت تبدیل کیا، لوگوں کے معیار زندگی کو کافی حد تک بہتر بنایا، اور ترقی اور کھولنے میں ایک بڑی کامیابی حاصل کی ہے۔ عوامی خدمات جیسے روزگار، تعلیم، طبی نگہداشت، رہائش، زچگی اور بڑھاپے کی خدمات کی اچھی طرح سے ضمانت دی گئی ہے اور مسلسل بہتر بنایا گیا ہے، اور لوگوں کی فلاح و بہبود کو بہت بہتر بنایا گیا ہے۔ اس صنعت کی بحالی کو تیزی سے اور مستقل طور پر تیار کیا گیا ہے، بیس میں ایک علاقائی پاور گرڈ تعمیر کیا گیا ہے اور ماحولیاتی ایلومینیم کی صنعت کے لئے ایک قومی ڈیمونسٹریشن کی بنیاد تعمیر کی گئی ہے، ایلومینیم کی صنعت کے پیمانے کے ساتھ آر ایم بی 100 بلین تک پہنچ گیا ہے۔ جیسا کہ اس کی نمایاں زراعت کو تیز رفتار انداز میں تیار کیا گیا ہے، بیس آم چین میں یورپی یونین کی طرف سے محفوظ کردہ پہلے 100 جغرافیائی اشارے کی مصنوعات میں سے ایک بن جاتا ہے۔ بیس نے پہاڑوں ، ندیوں ، جنگلات ، کھیتوں ، جھیلوں اور گھاس کے جامع انتظام کو آگے بڑھایا ہے ، اور جنگل کی کوریج کو 2002 میں 42.3 فیصد سے بڑھا کر 2021 میں 73 فیصد کردیا ہے ، جس نے نیشنل فاریسٹ سٹی اور ہریالی کےلئے نیشنل ماڈل سٹی کے اعزازی ٹائٹل جیتے ہیں۔

دریں اثنا، بیس ریفارم اور آغاز کرنے میں برقرار رہتا ہے، اور مستقل طور پر کھولنے کی سطح کو بہتر بناتا ہے۔ بیس کی ڈیولپمنٹ اینڈ اوپننگ پائلٹ زون قائم کرنے کی منظوری دی گئی تھی ، جس سے یہ چین کا پہلا پریفیکچر سطح کا شہر گیر کلیدی ترقی اور سرحد کے ساتھ پائلٹ زون کھولنا ہے۔ لانگ بینگ بندرگاہوں کو ایک بین الاقوامی بندرگاہ میں اپ گریڈ کيا گیا اور نیکسی کوریڈور کو کھول دیا گیا ہے۔ ایک دوسرے کے ساتھ سرحدی تجارت کے دونوں اطراف میں رہنے والے مقامی افراد اور درآمدی سامان کی سائٹ پر پروسیسنگ کی آؤٹ پٹ ویلیو گوانگژی میں پہلے نمبر پر ہے۔ آسیان کی طرف بین الاقوامی چینل کو مزید کھول دیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ، گوانگژی ایلومینیم مصنوعات گودام اور تجارتی مرکز اور جنگشی بارڈر اقتصادی تعاون زون سمیت کھولنے اور تعاون کے پلیٹ فارم کے ایک بیچ کی تعمیر کو تیز کر دیا گیا ہے۔ “بیس -1” ٹرین کامیابی سے چین-یورپ ریلوے ایکسپریس کے ساتھ منسلک ہوگئی ہے، اور غیر ملکی تجارت تیزی سے تیار ہوئی ہے۔ بیس آسیان کا سامنا کرنے والے اور بیلٹ اینڈ روڈ کو جوڑنے والے اہم نوڈ شہروں میں سے ایک بن گیا ہے۔

مستقبل کا سامنا کرتے ہوئے ، بیس ترقی کے لئے کھولنے ، بیس کی ترقی اور اعلی معیار کے ساتھ پائلٹ زون کھولنے ، اور بارڈر اکنامک کوآپریشن زون اور کراس صوبہ (ڈسٹرکٹ) اکنامک پارک جیسے پلیٹ فارمز کی تعمیر کو تیز کرنے میں جاری رکھے گا۔اس کے علاوہ، بیس فعال طور پر ;گوانگڈونگ-ہانگ کانگ-مکاؤ گریٹر بے ایریا – بیبو گلف اکنامک زون – آسیان کراس علاقائی اور سرحد پار صنعتی چین سپلائی چین میں ضم ہو جائے گا اور اعلی سطح کے کھولنے اور تعاون کا ایک نیا نمونہ تعمیر کرے گا۔

ماخذ: بیس سٹی کا تشہیری شعبہ

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=434803